Пятница, 29.03.2024, 12:29

Освіта на базі Гімназії №2 ВМР

Неофіційний сайт школи. Автор - Кренцін Михайло

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 7
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0





Яндекс.Метрика
Форма входу
Пошук
Календар
«  Март 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
  • Сайт школи-гімназії №2
  • Центр розвитку школярів в Інтернеті
  • Сайт інтернет олімпіад ФМГ№17
  • Система перевірки знань
  • Програмування та радіотехніка - Мішатронік
  • ВРЦОЯО - ЗНО
  • Лабораторія інформаційно-комунікаційних технологій
  • ДПА
  • Вивчення інформатики
  • Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників
  • Обласний центр технічної творчості учнівської молоді (ОЦТТУМ)
  • Освітній портал
  • НОУ "Интуит"
  • Погода у Вінниці

     
    Умови задач 10-11 клас    +    Розв'язки

    Задача Forecast. Василько та Юлія грають в таку гру. Спочатку кожен записує на папері свій прогноз – число від 1 до 6. Потім вони кидають гральний кубик з числами від 1 до 6 на гранях. Чий прогноз виявляється ближчим до того числа, що випало, той і переміг. Треба написати програму для визначення переможця.

    Технічні умови. Програма Forecast читає з пристрою стандартного введення три числа через пропуски (пробіли) – прогноз Василька, Юлі та результат кидання кубика. Програма виводить “V”, якщо переміг Василько, “J” якщо Юлія або ”D” – якщо прогноз обох однаково близький до результату (тобто переможця виявити неможливо.

    Приклад

    Введення Виведення
    3 4 5 J
    1 6 2 V
    4 4 3 D

    ====================================================================

    Задача Сandy. На вулиці Сонячній треба побудувати 3 будинки, з відомою кількістю поверхів у кожному. Але краєвид буде зіпсовано, якщо, якщо кількість поверхів у будь- яких двох з них відрізняється більше, ніж на Z. Архітектор може зменшити в якомусь з будинків кількість поверхів на 1, але обов’язково при цьому збільшити на 1 поверх в іншому, зробивши новий проект. Потрібно зробити так, аби краєвид не був зіпсований.

    Технічні умови. Програма Сandy читає з пристрою стандартного введення чотири невід'ємних цілих числа b1, b2, b3Z через пропуск, кожне з них не більше за 109 - кількість поверхів у кожному з будинків згідно першого проекту та дозволену різницю між кількістю поверхів. Програма виводить одне число – мінімальну к-сть перероблених проектів, Якщо зберегти краєвид неможливо, вивести -1.

    Приклад

    Введення Виведення
    1 6 3 2 2

    ===================================================================

    Задача Circuitry. Для виготовлення новорічних гірлянд електротехнічна корпорація закупила лампочки коробками по z штук в кожній. Але гірлянди вони робили за особливою інноваційною схемою: перша гірлянда складалася лише з 1 лампочки, друга - з 4-х, третя - з 9 і так далі... Але у світі економічна криза, все треба рахувати, бажано знати, скільки лампочок залишиться після виготовлення усіх гірлянд. Звичайно, корпорація закупить мінімально необхідну кількість коробок з лампочками.

    Технічні умови. Програма Circuitry читає з пристрою стандартного введення через пропуск спочатку кількість замовлених гірлянд n(1<=n<=109 , тобто мільярд), потім кількість лампочок у коробці z (1<=z<=106 , тобто мільйон), і виводить на пристрій стандартного виведення єдине ціле число — кількість лампочок, що залишаться не використаними, якщо купити найменшу можливу кількість коробок.

    Приклад

    Введення Виведення
    7 16 4

    ====================================================================

    Задача Pcnet У корпорації «Роги та копита» є багато комп'ютерів (ПК) , ПК з'єднані в мережу та пронумеровано натуральними числами от 1 до N. У корпорації є кілька філій, у кожній – кілька комп’ютерів. Якщо один і той же комп’ютер належить кільком філіям, то це маршрутизатор (роутер), який може перенаправляти пакети, інформація може потрапити з однієї філії у будь-яку іншу, якщо маршрутизатор належить і їй. Напишіть програму, яка по даному опису мережі визначить, через яку мінімальну кількість маршрутизаторів інформація може дістатися із комп’ютера A на комп’ютер B (якщо хоч один із них чи обидва - маршрутизатори, вони в цю мінімальну кількість не входять, бо працюють в цьому випадку звичайними ПК). Якщо мережа пошкоджена, то може так трапитися, що із комп’ютера A на комп’ютер B інформація не потрапить. У цьому випадку ваша програма повинна на це вказати.

    Технічні умови. Програма Pcnet читає з пристрою стандартного введення спочатку число N — кількість ПК у корпорації (2<=N<=100), та через пропуск M — кількість філій (1<=M<=20). Далі слідує опис M мереж кожної філії. Він складається з числа Pi — кількість ПК у цій філїї (2<=Pi <=50) і з Pi чисел, що задають номери ПК, увімкнутих у мережу (ніякий ПК не підключено двічі). В останньому рядку записано два різних числа: A — номер ПК, що передає інформацію, і B — номер ПК, на котрий інформація має потрапити. Якщо ПК A – маршрутизатор, то інформація може починати маршрут з будь-якої філії. Якщо ПК B - маршрутизатор - то байдуже, від якої філії прийде інформація. Програма виводить на пристрій стандартного виведення єдине число- мінімальну кількість маршрутизаторів (без початкового та кінцевого, якщо такі були). Якщо інформація з ПК A на ПК B потрапити не може, виведіть –1 (мінус один).

    Приклади

    Введення Виведення Введення Виведення Введення Виведення
    5 2 0 5 5 2 4 2 -1
    4 1 2 3 4   2 1 2   2 1 2  
    2 5 3   2 1 3   2 3 4  
    3 1   2 2 3   1 3  
        2 3 4      
        2 4 5      
        1 5      

    Примітка. Завдання розраховано на 5 годин. Для перевірки здаються лише файли з текстом програми однією з мов програмування (Pascal, C, C++). Тексти програм повинні строго відповідати технічним умовам, не містити не передбачених умовою введення та виведення.

     
    Умови задач 8-9 клас (юніори)

    Задача Newprize. Три претенденти на перемогу у конкурсі повинні розіграти між собою один приз – конверт з премією. Є ще 2 таких самих, але порожніх конверти. Спочатку кожен має по одному конверту. Потім вони починають швиденько обмінюватися конвертами один з другим у певному порядку. Переможцем стає той, у кого опиниться конверт з премією після усіх обмінів.

    Технічні умови. Програма Newprize читає з пристрою стандартного введення 2 числа P та K (1 <= P <= 3, 0 <= K <= 100), що відповідно вказують на номер претендента, що спочатку тримав конверт з грішми та кількість обмінів а далі K пар чисел а і b (1 <= a, b <= 3, a <> b) - номери претендентів, що мінялися конвертами на даному кроці. Програма виводить одне число – номер переможця, якому дістався конверт з премією.

    Приклад

    Введення Виведення
    1 3
    1 2
    1 3
    3 2
    3

    ====================================================================

    Задача Forecast. Василько та Юлія грають в таку гру. Спочатку кожен записує на папері свій прогноз – число від 1 до 6. Потім вони кидають гральний кубик з числами від 1 до 6 на гранях. Чий прогноз виявляється ближчим до того числа, що випало, той і переміг. Треба написати програму для визначення переможця.

    Технічні умови. Програма Forecast читає з пристрою стандартного введення три числа через пропуски (пробіли) – прогноз Василька, Юлі та результат кидання кубика. Програма виводить “V”, якщо переміг Василько, “J” якщо Юлія або ”D” – якщо прогноз обох однаково близький до результату (тобто переможця виявити неможливо.

    Приклади

    Введення Виведення
    3 4 5
    1 6 2
    4 4 3
    J
    V
    D

    ====================================================================

    Задача Сandy. На вулиці Сонячній треба побудувати 3 будинки, з відомою кількістю поверхів у кожному. Але краєвид буде зіпсовано, якщо кількість поверхів у будь-яких двох з них відрізняється більше, ніж на Z. Архітектор може зменшити в якомусь з будинків кількість поверхів на 1, але обов’язково при цьому збільшити на 1 поверх в іншому, зробивши новий проект. Потрібно зробити так, аби краєвид не був зіпсований.

    Технічні умови. Програма Сandy читає з пристрою стандартного введення чотири невід'ємних цілих числа b1, b2, b3 , Z через пропуск, кожне з них не більше за 109 - кількість поверхів у кожному з будинків згідно першого проекту та дозволену різницю між кількістю поверхів. Програма виводить одне число – мінімальну к-сть перероблених проектів, Якщо зберегти краєвид неможливо, вивести - 1.

    Приклад

    Введення Виведення
    1 6 3 2 2

    ====================================================================

    Задача Songs. Петро записав на листочку кількість пісень у своїй фонотеці, але трішки прибрехав - хай друзі заздрять. Та совість замучила, і він зробив запис (знову не дуже чесний ;-) коротшим на одну цифру. Але викреслив одну цифру так, щоб число, яке залишилося, було найбільшим.

    Технічні умови. Програма Songs читає з пристрою стандартного введення одне ціле значення n (10<=n<=99999), і виводить на пристрій стандартного виведення число без однієї цифри (це число має бути найбільшим серед усіх можливих варіантів закреслень цифри).

    Приклади

    Введення Виведення
    431
    138
    43
    38

    ====================================================================

    Примітка. Завдання розраховано на 5 годин. Для перевірки здаються лише файли з текстом програми однією з мов програмування (Pascal, C, C++). Тексти програм повинні строго відповідати технічним умовам, не містити не передбачених умовою введення та виведення.

     

     

    Єдина Країна! Единая Страна!