Среда, 19.06.2019, 05:14

Освіта на базі Гімназії №2 ВМР

Неофіційний сайт школи. Автор - Кренцін Михайло

Меню сайту
Наше опитування
Який ваш найулюбленіший предмет?
Всего ответов: 5
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0





Яндекс.Метрика
Форма входу
Пошук
Календар
«  Июнь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Друзі сайту
  • Сайт школи-гімназії №2
  • Центр розвитку школярів в Інтернеті
  • Сайт інтернет олімпіад ФМГ№17
  • Система перевірки знань
  • Програмування та радіотехніка - Мішатронік
  • ВРЦОЯО - ЗНО
  • Лабораторія інформаційно-комунікаційних технологій
  • ДПА
  • Вивчення інформатики
  • Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників
  • Обласний центр технічної творчості учнівської молоді (ОЦТТУМ)
  • Освітній портал
  • НОУ "Интуит"
  • Погода у Вінниці

     
    Завдання 1 туру NetOI-2014     Розв'язки
     

    Приклади

    Введення

     Виведення
    12 2
    15 3
    Задача Maxbox2. Дано квадратний листок картону зі стороною a см. Розмір вимірюється в цілих числах. В кутках листка вирізають квадрати з такою стороною x, щоб утворилась розгортка коробки максимального об’єму  (див. рисунок). Знайти сторону відрізаного  квадрата (в цілих числах).Якщо відповідей кілька, виведіть найменшу.
    Технічні умови. Програма Maxbox2 читає з пристрою стандартного введення одне ціле число – сторону листка а (1<=а<=1015). Програма виводить на пристрій стандартного виведення  єдине число – шукану величину.

     
    Задача Grain. У торбинці знаходяться білі та чорні зернини. Кожного разу з торбинки виймають навмання дві зернини. Якщо вони однакового кольору, то їх викидають, а до торбинки кладуть чорну зернину (чорних зернин є у достатній кількості). Якщо ж зернини різного кольору, то чорну викидають, а білу повертають до торбинки. Ці дії повторюють, доки не залишиться одна зернина. Напишіть програму, яка за відомою кількістю чорних та білих зернин визначає колір останньої зернини. 
     
    Технічні умови. Програма Grain читає з пристрою стандартного введення  число тестів Т (не більше 1000), а далі Т стрічок, у яких записані через пропуск  два цілих  числа, що менші за 109 – кількість білих та чорних зернин у торбинці. Програма виводить на пристрій стандартного виведення в один рядок без пропусків Т цифр: 1, якщо залишилась чорна зернина та  2 , якщо біла.
    Приклад
    Введення Виведення
    2               12
    2  2 
    1 2

    Задача  Commerce. Приватний підприємець Микола торгує солодощами. За певний час він продав цукерок на A грн., цукру на B грн. і сплатив C грн. податку. Він намагається одержати за цей час чистий прибуток N грн. Скільки є варіантів Z досягнення цієї мети?

    Приклади

     
    Введення
     
    6
    Виведення      
    4
    25 132
    86  1764 

    Технічні умови. Програма Commerce читає з пристрою стандартного введення число N (N>A>B>C>0, 4<N<10001). Програма виводить на пристрій стандартного виведення  єдине число – шукану величину.
    Коментар   Нехай N=6. Тоді варіанти одержання цього значення згідно з умовами:

    A B C
    1 5 4 3
    2 5 3 2
    3 5 2 1
    4 4 3 1
    Z=4 
     
    Задача  Apples  Дід Степан працює сторожем - охороняє яблуневий сад. Уночі, щоб не заснути, він грає в цікаву гру. Він бере А червоних яблук, В жовтих і С зелених. За один хід він може замінити два яблука різних кольорів на одне яблуко третього кольору. Вважається, що дід Степан "зіграв" гру, якщо після деякої кількості ходів залишилось одне яблуко. За роки сторожування він так навчився грати в цю гру, що для довільних невід`ємних А, В, С може одразу сказати, можна зіграти в гру чи ні.
    Технічні умови. Програма Apples читає з пристрою стандартного введення кількість тестів  Т (1 <= T <= 1000), а далі Т рядів по три цілих числа А, В, С (0 <= А, В, С <= 263-1). Програма виводить на пристрій стандартного виведення Т  цифр одним рядком без пропусків:  1, якщо гру «зіграно» або 2, якщо ні.
    Приклад
    Введення                                Виведення
    2                                                   12               
    1 0 0                        
                     
    1 1 1          
                    


       Задача  Robot. Робот знаходиться на площині, розбитій на одиничні квадрати  Робот може рухатись в чотирьох напрямках на сусідній квадрат  (R- вправо, L- вліво,  U-вгору,  D- вниз  Задана послідовність ходів робота.  Визначити кількість клітинок на яких робот побував більше одного разу.
    Технічні умови. Програма Robot читає з пристрою стандартного введення стрічку символів – послідовність ходів, довжиною не більше 1000. Програма виводить  на пристрій стандартного виведення єдине число – шукану величину.

    Приклад
    Введення  RLLRR
    Виведення 2

     


     Завдання підготували  Й.Ентін, Г.Кравець, В.Мельник, Г.Непомнящий, Ю.Пасіхов  

    © Всеукраїнський віртуальний центр олімпіад школярів "ОЛІМП"

     

    Єдина Країна! Единая Страна!